5.0
gebaseerd op 11 reviews

Fijne en hartelijke ontvangst. Ongedwongen sfeer en vooral zeer kundig in haar vak. Mijn nagels zijn echt ontzettend mooi geworden! Heel erg blij mee

Mirjam - 23 dagen geleden

Wat ben ik blij met mijn nieuwe nagels!
Kim is een kunstenaar.

Anke - 29 dagen geleden

Fijne rustige behandeling door een zeer perfectionistische meid die zichzelf wilt verbeteren bij elke behandeling die ze geeft!
Aanradertje❤️

Carly - 30 dagen geleden

Goede service en mooie nagels.

Mirthe - 30 dagen geleden

Een hele vriendelijke en gezellige dame om mee te praten. De ruimte is schoon en ziet er gezellig uit.

Dana - ongeveer een maand geleden

Erg professioneel lieve meid ! Ik raad haar echt om bij haar te komen ! Toppper👍😀

Lilia - ongeveer een maand geleden

Professioneel, rustig en heel precies gaat Kim te werk. Ik ben blij met het resultaat!

Ria - ongeveer 2 maanden geleden

Heel fijn geholpen door Kim. Ze werk nauwkeurig, hygiënisch, en geeft goed advies. Daarnaast is ze een lieve en gezellige vrouw. Heel blij met het resultaat van de Biab. Ik kom zeker nog een keer terug

Loïs - 3 maanden geleden

De behandeling is professioneel, zorgvuldig en nauwkeurig uitgevoerd. Ik ga zeker nog eens terug en kan haar van harte aanbevelen.

Paria - 3 maanden geleden

Mooie nagels, zien er geweldig uit. Kim neemt echt de tijd voor je en is zeer vakkundig. Echt een aanrader.

Jolanda - 4 maanden geleden