Fijne en hartelijke ontvangst. Ongedwongen sfeer en vooral zeer kundig in haar vak. Mijn nagels zijn echt ontzettend mooi geworden! Heel erg blij mee
Wat ben ik blij met mijn nieuwe nagels!
Kim is een kunstenaar.
Fijne rustige behandeling door een zeer perfectionistische meid die zichzelf wilt verbeteren bij elke behandeling die ze geeft!
Aanradertje❤️
Goede service en mooie nagels.
Een hele vriendelijke en gezellige dame om mee te praten. De ruimte is schoon en ziet er gezellig uit.
Erg professioneel lieve meid ! Ik raad haar echt om bij haar te komen ! Toppper👍😀
Professioneel, rustig en heel precies gaat Kim te werk. Ik ben blij met het resultaat!
Heel fijn geholpen door Kim. Ze werk nauwkeurig, hygiënisch, en geeft goed advies. Daarnaast is ze een lieve en gezellige vrouw. Heel blij met het resultaat van de Biab. Ik kom zeker nog een keer terug
De behandeling is professioneel, zorgvuldig en nauwkeurig uitgevoerd. Ik ga zeker nog eens terug en kan haar van harte aanbevelen.
Mooie nagels, zien er geweldig uit. Kim neemt echt de tijd voor je en is zeer vakkundig. Echt een aanrader.